.
بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آتس بس توسط آمریکا
بیانیه وزارت خارجه درباره نقض آتس بس توسط آمریکا
در پی اقدام تجاوز کارانه ارتش تروریستی آمریکا علیه دو نفتکش متعلق به جمهوری اسلامی ایران در شب گذشته و نقض آتش بس وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر نمود.